Lever- en retourbeleid
Hier leest u alles over onze manier van verzenden, leveren en hoe wij omgaan met retourzendingen.
Levertijden
Zodra je bestelling is geplaatst wordt deze in behandeling genomen door ons vakbekwame personeel. Zij doen hun uiterste best om je stickers dezelfde dag nog te verzenden.
Je zult altijd op de hoogte gehouden worden van de status van je bestelling door middel van e-mail notificaties.
Je stickers worden verzonden in een envelop, deze wordt dus zoals elke andere brief de dag na verzending door je brievenbus gegooid. Indien je stickers niet in een envelop passen worden deze geleverd door onze zakelijk partner DPD group, daarom kun je rekenen op snelle bezorgtijden.
retouren
Al onze producten zijn maatwerk en daarom uitgesloten van het recht van retour. Indien je sticker beschadigd is bij aankomst zien we je klacht graag verwoord in een e-mail naar onze klantenservice onder vermelding van je bestelnummer.
Heeft u het verkeerde artikel besteld, klopt het formaat niet of heeft u het verkeerde aantal besteld? Dan kunt u telefonisch contact opnemen, als u snel genoeg bent is het nog mogelijk om uw bestelling te annuleren of aan te passen. Dit kan alleen nog als de productie nog niet is gestart.